ett sorgligt farväl

Idag ska jag hem till min käre vän Sara, som har fått den underbara chansen att åka och studera i kenyas huvudstad i 4 månader. Jag kommer sakna henne väldigt mycket och jag hoppas att tiden kommer flygga förbi. Det kommer verkligen märkas att hon är borta när slutet av oktober närmar sig, för då är det tre av oss 4 vänner som fyller 18 år, det har alltid varit Sara som ringer till en och bara undrar vad för kul man ska göra, Sara har även planerat hur hon ska fira allas 18års dagar säkert från första dagen hon träffade oss, eller mig träffade hon sjukt mycket sennare men de hör inte till. men nu är hon i Kenya då och får fira tillsammans med de vänner hon har där, men de blir nog pang party när hon kommer tillbax :D..

så Sara jag kommer sakna dig enormt mycket!! älskar dig <3



xoxo ankii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0