Im going back to school... it's true!!

idag har jag varit grymt duktig, jag gick till rusta och köpta 2 3i1 block, en pärm med register, 5 stiftpennor och 2 sudd, och en map, jag e grymt duktig :D...

vad händer idag då??... jag har ingen anning faktiskt så de skulle inte göra nått om nån ringde och ville hite på nått :D

skola på tisdag, på sätt och viss skönt att komma tillbax till en rutin och att det är nu sista året på gymnasiet skönt och så får man träffa sina stört sköna kompisar igen, vilket känns stört att jag inte träffat nån av dem under sommare,,, fy på mig själv!!...

men nu ska jag fortsätta kolla på den spännande tennisen :D cYa puss anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0