Situationen e så sjuk

sjuk, det är vad jag är, och jag hatar det!!

men när man är sjuk så tänker man mycket.. vilket jag typ har på sätt och vist...

jag har tänkt på att jag inte rikigt passar in nånstans ibland, jag är ganska, eller väldigt olik andra, men de e ju i och för sig alla men ibalnd känns det som att alla andra är lika och inte jag, lixom jag är den som sticker ut, men det känner nog vissa nån gång, på sista tiden har jag fått extrema humörsvägningar, vet inte varför, men jag kan gå från att vara jätte glad till jätte ledsen och sen kan jag bli totalt pisst of i onödan, men det är nog bara en period i ens liv..

oki det här var verkligen inte intressant för någon att läsa haha,, men aja skit samma :P

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0