vlogg

jag tror jag ska börja vlogga de låter kul.. och de e nog lite mer personlig fast på andra sidan e jag grymt dålig på att komma på saker, fast iförsig så e de lättare att snacka saker som poppar upp i huvudet istället för att komma ihåg det och skriva ner det, jag hinner jämt glöma bort vad det var jag skulle skriva om innan jag ens har kommit halvvägs...

har börjat läsa systrar i jeanse igen efter att boken har varit borta väldigt länge... men nu e jag igång läste utt 2:an igår och böjade på 3:an idag,,, de e grymt bra böcker vill jag bara säga! :D,,, fast när jag läste den i natt vart jag jätte tårögd, dels för att jag kan vara väldigt känslig ibland (och ibland känslolös) för när jag läste kom jag och tänka på min gamle farmor (RIP), de har gått 7 år sen hon gick bort men jag tänker på henne varje dag hon var mitt allt, hon kom med bra råd, hon var rolig och var helt Underbar, men nu e hon på ett bättre ställe utan att behöva känna smärta, men de smärtar i mig när jag tänker på henne för jag saknar henne så, särskillt när de blir jobbigt hemma tänker jag på henne, och det blir bara oftare och oftare, men jag böllar inte varje gång, utan ibland kommer man på sig själv leende, jag hade önskat att hon hade fått sätt mig nu, hur jag har lyckas så pass bra, hur jag har utveckalts, mest av allt skulle jag vilja ha henne här om 3 månader, då jag fyller 18 år, det kommer märkas att någon saknas där bland alla folk, som det alltid känns vid stora händelser, men det känns även bra för jag vet att hon är med mig varje dag och väntar på oss där uppe!... men saknaden är fortfarade stor men den är hanterbar,,, Farmor mitt Allt! <3

Because I miss you
And this is all I wanna say
I guess I miss you beautiful
These three words have said it all
You know I miss you
I think about you when you're gone
I guess I miss you
Nothing's wrong
I don't mean to carry on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0