I cant take it anymore!!

asså jag klarar inte av det här längre... jag får för mkt ansvar... människor förändras.. jag förädras... jag kan faktiskt säga det utan att tycka att jag är dum att jag har blivit extremt mycket mer mogen nu än förut och det e några av mina kompisar som inte har mognat upp än som man bara väntar på ska fatta lixom att hallå jag e 18 år , jag borde nog växa upp...

och ungdommarna från leeds är ju helt underbara!! dom e så härliga att prata med, och hur lätta som helst att umgås med oxå.. avrt så glad idag när jag fick hänga med dom hela dagen även fast Shiela har lagt på mig på tok för mkt ansvar! hon får ta och skärpa sig! tycker jag... men hon är vl stressad antar jag....


men tjoflöjt för nu orkar inte skriva nått mer nu bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0