min bror och jag xD

image12gymnasiet, ettan gick ju rett så bra fick ju 3 mvg några vgn och 2 g i matte (bläää ahde MVG förut varför kan jag inte bara bli smart!!??) och i engelska, vart man förvånad nej, ahde ju bajs lena i engelskan as knäpp men på sätt och viss bra lärare i bland alla har ju sina stunder antar jag.. aja nu går jag ju tvåan de flesta säger att 2an e seg men jag håller absolut inte med om det please, hur mkt har man inte känns som man har prov varje vecka sen har man hundra inlämningsuppgifter oxå, mina betyg kmr sjunka as mkt nu,, gaaaww

sen projektarbetet då nån som vill hjälpa mig!!! gaaaw jag behöver typ 4 kanske killar mellan 18-22 lr nått som är ganska match om ni fattar vad jag mennar, asså för er som inte vet så ska jag göra en såkallad spel film om en tonåring, vilket jag behöver killar som ska mucka med några andra som bråkar med henne,
vilket jag egentligenär uppvuxen med, jag har alltid vetat om nått händer mig så har jag min käre bror som är där och försvarar mig, vilket känns väldigt bra och han ställer ofta upp även fast det har funnits jobbiga stunder i våra liv men han har ändå alltid varit där för mig! men tebax till projekt arbetet asså för er som vill ställa upp på att vara med, kanske bara som en i bakgrunden lr vill ha ne större roll säg till mig jag behöver det!

leeds leeds leeds aaa de börjar närma sig nu, för er som inte vet så ligger staden leeds i typ norra England och där ska jag göra min praktik i år i tre veckor, jag sak bo hos en värdfamilj och jobba på nån förskola där de ska bli kul och intressant tycker jag men en otiligt stor upplevelse med så vi får se hur de kommer att gå med språket maten och levnadsvanorna där =)

fotboll på idrotten idag avr förvånansvärt roligt jag gav gärnet och tykte själv jag gjorde en bra insatts får väll tacka brosan här med för att ha lärt mig haha

men så länge tjo svejs så att säga då
image10

här kommer en liten del ur dagens låt lil rain - adore u
Every day - every night
I want to see you Baby staying by my side
I'm going down on my - on my knees for you
For you love I do it for your sake believe I do

Kommentarer
Postat av: P

TUNG ÄR JA:D

2008-02-12 @ 02:23:23
URL: http://prasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0