plugg plugg plugg

varför ska allt plugg komma som en atombomb över en jämt , ena veckan ingenting alls och sen kommer alla lärare med olika saker i olika kurser som ska avra klart samma vecka lr til coh med samma dag och då bli man ju stressad som man vet inte vad, och så bli det dom där långa nätterna då man inte kan somna och bli apa trött på dagarna man blir lätt ireterad man blir ännu mer stressad för man orksr inte plugga och folk runt omkringen börjar undra vad som tagit till en men nu e det 1 år och ett halvt ungefär sen har jag tagit studenten men jag kan erkänna jag längter inte speciellt mkt jag vill inte ha den enorma friheten man har då, jag gillar lite struktur i mitt liv.. tack för mig idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0