las vegaaaas babe

igår var det las vegas på tvn.. kommer sakna det programet när de slutar, de e ju inne på sista säsongen... går dagens avsnitt var ju bra men ibland lite tråkigt... stört de där men ägaren cooper alltså man fattar ju nada på honom.. helt fuckt up... danny har iallafall blivit "pappig" och snart klämer hon nog ut barnet :D... får se vad det blir för krabat...

ikväll blir det the black donnellys.. Jiippppiiii..., älskar den showen.. undra vad för sjukt som händer ikväll då... alltid lika spännande... älskar kevin... tommy går oxå bra men han börjar bli lite för mycket ibland men de funkar... vi får se hur han klarar av avbetalningen denna gång... kommer han någonsin bli av med en avbetlaning som egentligen ska sluta när perosnen han dödat kommer tebax.. hmm??:. tror inte de men de e ju en serie så de fixar sig alltid som vanligt,, men man vet aldrig med den här serien och det e de som gör den så br
aoch för att det e en bra story i den tkr jag :D...

idag var jag med millan och shoppade... jag ahr spänderat 1655 kr idag :D.. haha nu e jag typ pank men får väl lön snart igen haha... men den kommer antagligen försvinna snabbt den med lr? haha,,,,

aja snart fotboll får väll se om jag glor lite på den lr inte.. sen blir det donnellys :D byebye

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0