The Black Donnellys

nån mer än jag som såg gårdagens avsnitt?... jag antar det... hur kan man missa en så great serie..
 

okej gårdagens avsnitt... Tommy gör det bara värre och värre för sig själv, men han har nog lite svårt att inse det, att hans lite mindre stor problem börjar bli stor stora problem.. men man kan ju inte säga annat än att de e lite najs att han gör allt för att skydda sina brorsor, fast ibland kanske inte det riktigt blir som man har tänkt sig?... och Kevin, han e en smart kille, men han har ju hamnat lite dumt till, han gör mycket han egentligen inte skulle göra, men han vill så gärna "hjälpa" till eller vad man ska säga, bröderna donnellys e ju samma allihopa, de håller ihop, även fast de gäller kanske att de behöver döda nån för att skydda den andras "problem" eller misstag kanske man ska kalla det. men nu e ju iallafall sean ute från sjukhuset, men han mår ju inte bra för det, hans fejs e förstört enligt honom själv, men hans kloka mamma kom med fina ord, att människans personlighet handlar inte om hur man ser ut i ansiktet eller någon annanstans på kroppen, utan de sitter i hjärtat. så de spelar inte någon roll hur utsidan ser ut bara insidan är bra :D. de var iallafall hur jag tolkade det, andra kanske tolkar det annorlunda vad vet jag?...


men något jag stör mig på är jenny, tommys största kärlek som han typ aldrig kommer att få pga att hon inte kan bestämma sig om hon vill ha en man som drog för ett år en typ, lr om hon ska va tillsammans med Tommy, en kille som lever lite farligt, eller om hon bara ska ligga runt med killar för att såra andra, vad har tagit åt kvinnan, bestäm dig för guds skull!..


jaja vi får se vad som händer i nästa avsnitt..har Tommys "skuld" försvunnit nu? kommer Kates son berätta vad han såg Tommy göra i källaren?

Den som väntar på nått gott...


cya xxx


Kommentarer
Postat av: diana

spana gärna in min blogg och skriv vad du tycker! :)



have a nice day!

2008-06-23 @ 11:25:25
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har faktiskt inte sett det ännu. Men jag har hört att serien ska vara skit bra så jag får väl bänka mig framför tv:n och se ett avsnitt helt enkelt =P



Ha en super bra måndag!

Kram

2008-06-23 @ 11:26:48
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: diana

haha, tack du! :D

din är verkligen jätte snygg. älskar färgerna :D

2008-06-23 @ 11:48:30
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0