huvudvärk

det känns som jag har hamnat i en trumma och någon slår och slår i mitt huvud, huvudet bara dunkar och dukar och vill inte sluta. om ungefär en halv timme kommer mamma och hämtar mig, då ska jag till jobbet, ska man åka eller inte? orkar jag eller inte? en alvedon sen blir nog allt bra snart, timmarna har gått fort och långsamt idag, vet inte riktigt vad jag har gjort, jag kommer inte ihåg, gick inte till skolan iallafall, klarade det inte, kommer jag klara skolan? kommer jag ta studenten i vår och kunna vara stolt över mina betyg? nej antagligen inte för som vanligt kommer de flesta ha högre än mig, men varför, Varför måste jag tänka så, jag har presterat bra ändå, men kanske inte lika bra som alla andra men bra för att vara mig.
jag har verkligen mognat de här åren på gymnasiet, jag är inte samma person som förut längre, jag har lagt det bakom mig nu och förhoppningsvis kommer det inte tillbaka, eller?
dunk dunk huvudet slår hårt fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0