its a new day!

idag fick jag en sån där dålig start på dagen, jag ska berätta varför, Jag sov och hade det riktigt skönt och drömde en as bra dröm, sen är det nån skit som ringer hem till oss så jag vaknar, vilket gör att drömmen bröts upp och det är de värsta som finns, sen ligger man ju där i flera minuter och bara hoppas att man somnar om och lyckas drömma vidare på sin dröm, men nej nej de var bara att kliva upp.

så här sitter jag nu, trött och hostig, vad ska man hitta på idag då? jag vill hemskt gärna börja att måla om i mitt rum nu så jag få det gjort nån gång, men då behöver jag ju börja städa först vilket jag inte peppar på.

nej nu är det nog dags för lite frukost.... rostade mackor med smör och sylt mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0