måndag-kan du vänta är du snäll?

idag har verkligen blivit en slapp dag, har sovit större delen av dagen. sen var jag på aupair möte så jag ska anmäla mig som de så snart som möjligt så jag får det gjort, sa de till mor och far och pappa fick en total hjärtattack när jag sa att det var ett år, stackars pappa...

sen vart det kebab från nya rulles. STOR besvikelse ursch fy och blä, köp inte där. saknar förra rulles de va ju så himla gott!!!

aja CSI snart så man får väll slappa här en stund till sen blir de csi sen i ditt ansikte sen sömn,

jag har verkligen upptäckt skönheten i att sova, finns det något bättre??

kom underfund med en sak idag oxå, satt och mikrade några mackor förut idag och kollade medans tiden minskade, 15, 14, 13 osv ni fattar och då kom jag och tänka på hur stor del av vårat liv vi egentligen lägger ner på att vänta, man väntar på maten, man väntar på lektioner man väntar i köer man väntar hur mycket som helst, va kul man kunde göra på den tiden egentligen istället. sova gör man oxå större delen av sitt liv, och det tycker jag om.

vilket skumt inlägg detta vart men vad gör man, de e ju ändå jag som skriver och jag är ju som jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0