om ett dygn, då är jag fri!

ja nyss vart klockan 00.00, jag är alltså 18 år om 24 timmar, och då är jag FRI som en fågel fri som en fågel.. hihi, men de e inte de som är de nervösa (inte för man ska vara nervvös för de haha) men på torsdag ska jag ju tatuera mig, de e väldigt skrämande haha, så nu har jag suttit ett tag framför photoshop för att göra tatueringen där så att den ser ungefär ut som den ska se ut på mig, men shit de va inte lätt. de är nog lättare att måla den för hand, men nu är det så att jag inte kan måla vilket gör det svårt att göra så med, men jag e ganska nöjd med resultatet och hoppas de blir snyggt på min kropp med :D jag lovar bilder kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0