Uncomplicated

vet inte vad det är med mig riktigt, är väll mest irriterad på mig själv för jag inte är 18 år än, förr kunde man umgås med sina kompisar och sånt på helger sen vart alla 18 och jag själv kvar, de är inte så roligt längre att sitta själv hemma varje helg och vet att alla andra har roligt utan mig, sen ligger det en skolvecka framför där alla berättar hur rolig helgen var och där är jag som suttit hemma varje fredag och ätit pizza med sina föräldrar och har aldrig nått roligt att berätta, men livet är väll så, jag har alltid och kommer alltid fylla senare än alla andra..

synd oxå att jag inte fick åka till Ullared hade verkligen velat gjort det men tesso fick åka med istället för isabelle, men ska väll inte va dyster för de, en person bil har ju bara 5 sätten och så kommer det nog vara ett bra tag framöver, men tycker synd om isabelle som vart sjuk och inte kunde följa med längre, men jag hoppas att ni tjejer har så kul

hoppas bara att vi kanske kan ha en tjej kväll som vi hade förr innan alla fyllde 18 och bara ska gå ut, det är säkert skit kul för er men de vore kul att få umgås nån helg med er med, men jag tänker inte tvinga er hihi,..

puss och kram snart blir de Pizza :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack gumman för dina söta ord! <3



Tänk på att du snart får hänga med oss på fredagar! det blir väl kuuuli? :D

2008-10-17 @ 23:29:16
URL: http://ellebasi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0