ifall du inte tycker om mig så behöver du inte kolla på mig!!

shit HAHA idag fick jag en kommentar på en av mina vloggar av en kille på youtube, eller jag tror de va en kille har ingen anning egentligen, iallafall, han kommenterade så här "Era jävla as. Önskade filmen igenom att en av de omänskligt fula tavlorna skulle trilla ner och knäcka din skalp" HAHA då tänker jag seriöst, ifall du inte gillade vloggen, ta dig själv i röven jag bryr mig inte, jag tvingar faktiskt inte någon att kolla på mina vloggar, de som vill får de som inte vill, gört inte då, och om du inte gillar början skit i att kolla vidare då! iallafall ville bara tala om det för alla så ingen känner sig tvingad att glo på mitt otroligt vackra fejs

för er som vill veta vad jag svarade tillbaka så skrev jag helt enkelt " har du haft en dålig dag idag?"
ps VEM I HELA FRIDEN SKIRVER SKALP NU FÖR TIDEN!!

pusstjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0