jag lär mig av dig

idag är en ny dag, idag är det fredag, idag blev det en ny vlogg..

idag har varit en bra dag, började skolan klockan halv 1 och slutade igen klockan halv 2, inte så ansträngande kan man tycka. sen drog jag upp på stan där jag var med millan och isabelle i cirkus 10 minuter, sen kom pappsen upp och vi gick och fikade på sveas nyöppnade cafe i Örebro :D det var gott. mumms.

sen har jag varit och handlat mat och kollat på one tree hill och the hills. nu sitter jag här och skriver efter att jag har spelat in en ny vlogg, jag ahr även bästa iden till nästa vlogg men nu kom bror hem så jag kunde inte göra den just nu, får bli när jag är själv hemma igen och när det finns ketchup hemma :D

nu ska jag fixa och trixa lite vid datorn

puss hej

And so you know the way it feels to cry The way that I cried when you broke my world in two And baby I learnt the way to break a heart I learnt from the best I learnt from you Oh baby now I learnt from you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0