bellibello

nu sitter jag och hänger i skolan med bello (aka Isabelle Aronson)

isabelle är min klasskompis och min poler
isabelle kan beskrivas med många ord. hon är rar, omtänksam och lätt att snacka med :D:D

va hon är fin <3

I
nteligen
Super hot
As bra
Beautiful
Ellebasi
Lingon
Lover
E cool

nu kanske nu undrar varför jag e så snäll mot bellan idag, det är för att jag sitter bredvid henne och jag kom till skolan idag fast jag inte hade några lektioner klockan 8 bara för att umgås med denna rara person... och för att fjäska hon kanske bjuder mig på en kram nån dag HAHA..

any way.. Vi två ska göra ett arbete tillsammans, ett arbete som ska handla om POSOM, och nu tänker ni WHAT!! va e POSOM. jo de är en kris grupp som kopplas in vid kriser som vid typ Tsunamin och kanske vid vivala mordet, vad vet jag. men de kommer bli riktigt intressant att få veta mer om denna fantastiska krisgrupp!!

idag ska jag och min fina mor åka till Mbergan och kolla skor till mig till studenten, jag har allt utom skor och väska (vi köpte nämligen fina leggings igår på MAXI,, i know good!) så mammsen och jag ska till skopunkten....

nu vet jag inte vad ja ska skriva mer men jag lovar (eller jag ska försöka att lova) att jag ska bli bättre på och blogga!! (årets April löfte??!)

åå ja måste bara berätta jag vet inte om Ilona läser min blogg, tror dock inte de. men i Lördags så uppkom en ny krog i Örebro, Mibitzza heter den och den ligger rakt fram till vänster om du står på järntorget. jag har även vuxit till mig några åldrar och är nu 25år. men DU killen som inte fatta de heter inte ibitza utan Mibitzza med M :D.. ska nog dra till den krogen nästa gång oxå HAHA :D
flum de här var roligare i Lördags jag lovar!!

puss hej!

(bloggar som nämts i min blogg är, isabellearonson.se och ilonalindholm.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0