ilonas första blå tröja

Fredagen var en väldigt fin dag! dagen började vif kl 7 då jag gick upp och skulle göra mig i ordning., allt gick fel! men de behöver vi inte gå in på.

klockan 8 satte jag mig i frisör stolen på salongen "HÄR", där klipte jag mig och färgade håret i några färger och sen traska jag för att gå och möta pappa 3 timmar senare.

istället möter jag Linnea och Carin, vi äter på mackadonkan och sedan går ja och Leah på stan. sen träffar vi Ilona, vi sätter oss och fikar på Njuta och snackar, sen går Linnea och jag och Ilona fortsätter våran tur på stan.

iallafall dagen slutar med en helmysig kväll hemma hos Ilona där vi kolla på film och åt chips. filmerna var sexdrive (en sån där tonårs film som man egentligen vet hur den slutar men den  e grymt rolig ändå) och prom night (skrääääck) båda filmerna var gryma :D

TACK Ilona för en grym kväll :D

sen bar det hem till pappsen och sen gick ja och la mig väldigt trött...

BTW ja va med när Ilona köpte sin allra första blåa tröja. COOLT jag är hedrad....

idag va händer då? sola kanske? nån som vill leka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0