en skit morgon!


detta är inte ansiktet på en glad Angelique, nee du, denna morgon har bara blivit värre och värre. jag ska ta det från början...

mamma kommer in i mitt rum, har du svomorgon eller?
jag vaknar till nee, jag börjar klockan 8
mamma: jaha för klockan är tjugo över 7 nu
jag kollar min mobil som jag hade stallt alarmet på, klockan är 07.20 men mitt alarm har inte ringt, utan den står fortfarande på 06.50. varför har den inte ringt ¨då!!?
iaf jag drar på mig kläder snabbt, och mamma gör mackor och dricka som jag lägger ner i väskan.
hon skjusar mig så jag kommer i tid, när jag är frame vid teatern så är läraren sjuk, och jag sätter mig för att ta upp min frukost. men det är inte allt...
utan min dricka har läckt ut i min väska, i min väska ligger min mobil, vilket resultatet blev en dränkt mobil, kul! men jag hade tur den verkar funka fortfarande, så nu sitter jag här hemma och ska nog lägga mig och sova en stund, får säga till pappa att väcka mig eftersom att mobilen uppenbarligen inte gör sin uppgift.

ikväll ska jag vara barnvakt till emelie och felicia de ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0