made in heaven, design by GOD

nu sitter jag här och kollar på made in sweden, det är vist sista programmet idag för de ska dra ut på turne sen.

idag har jag varit ute och kört, bland ANDRA BILAR, hjälp säger jag bara, men de gick som tur va väldigt bra :D jag blir ju bara bättre och bättre.

Jag har även varit i skolan en timme idag, satt och letade information om adoption, vi har fått en uppgift i religionen då vi håller på med etik och moral, att ta ett ämnen sen ska några vara emot och några för och sen ska vi sitta som typ "parlamentet" och diskutera det ämnet, och jag och 3 till har valt adoption och jag ska vara emot, och de finns ju inga argumentationer emot, men men de får bli som de blir.

imorgon ska jag och sanne ha redovisning i männiksor i behov av stöd där vi ska snacka om parkinson.

imorgon blir de träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0