min framtid i ett annat land, vad ska det bli?

oj vilken respons jag fick på mitt förra korta desperata inlägg, tack så mycket :D ja vet de va bara 3 kommentarer men jag brukar inte få några så :P

Det "vilket" land grejen handlar om är typ Aupair eller att bara jobba där. jag har ett jobb som finns i england då det är stor chans att jag får det, men det känns inte just nu som att det är min grej som jag vill göra. sen är det USA som för tillfället känns väldigt bra, och då är det Aupair som gäller och då åker jag med skandinaviska institutet, då jag tjänar ca 2700 i veckan vilket är stor skillnad mot england då jag får 124 kr i veckan. plus att i USA får jag 500 dollar i studiebidra plus 400 dollar när jag sen avslutar mitt år där. sen är det ju Australien, vi har inte hittat nån organisation dit än, men sara är sugen på det :D

vi får se, har ni några tips eller nått feel free to comment, det vore till stor hjälp!
tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0