one tree hill, gossip girl och skins

hej allihopa...

idag har varit en ganska okej dag, jag har inte gjort så mycket men så är det väl nästan för alla på en söndag, jag vet inte varför men söndagar är lixom en dag då man inte gör något speciellt.
en sak har jag iallafall tagit tag i, jag var och tränade medel jumpa klockan 4 idag med tesso och mamma, gav kanske inte allt men har lixom inte varit på något speciellt bra humör sista tiden, de beror mest på att jag inte mått så bra psykiskt. en väldigt nära och bra vän, aa hon är nog min allra bästa vän fick mig att se lite mer klart, jag har inte tänkt så mycket på att jag har visat mycket av mitt humör utåt. annars nu förtiden brukar jag skyma undan det och se så glad ut som möjligt, hon sa en sak som har gjort nu att jag sa se positivt istället för negativt och försöka se glad ut igen, hon sa nämligen att hon saknade den glad Angelique, och ska jag vara ärlig så har jag med det. so thanx millan i love U! <3

idag på träningen kom den glada angelique fram och även den glada tesso när jag gjorde en av mina vanliga klantiga grejer, vilket är väldigt svårt att förklara så de blir roligt, men jag och tesso vet och vi har fått oss ett gott skratt idag. och nu är nästa steg att vara glad i skolan, eller iallafall att fejka det.

en lycko sak till idag är att jag fick se att one tree hill och gossip girl hade sesongs premiär  och båda avsnitten var jätte bra och nu sitter jag och slappar framför skins, ett ytterliggare program som jag följer och gillar, jag säger bara älska sid!! haha iaf..

min teaterlärare ringde hem till mig idag och påminde om att vi inte hade någon lektion nästa vecka, de var väldigt snällt av henne tycker jag, de är skönt att man inte behövde gå upp imorgon bitti och upptäcka igen att de inte är någon teater så tack lotta! och tack och lov för sovmorgon!

nu ska jag fortsätta att följa Tony i skins, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0