party, melodifestivalen, mys och idag?

I fredags så fyllde Isabelle år, vilket firades med partay hos Ilona, det var singstar, alko och sköna människor, och såklart god mat, (kyckling tallrik) så kvällen kan man säga var riktigt lyckad. Runt 23 drog vi till Satin där några fler möte upp oss för att fira isabelle, det vart mycket dans(träningsvärk, helt sjukt) och sång haha...

igår då var det alla hjärtans dag, mamma och jag hade mys dag, (det var pojkfritt) sen tog jag mig en tripp till Ilona oxå för att hämta singstar, var där en lite stund och snackade, sen åkte jag hem och mamma och jag gick upp på stan och hyrde film, brudens bäste man och 21 vart det, vi har bara sett den första hitills och den var bra. sen var vi hemma en stund och sen gick vi upp på stan och åt middag, (jag bjöd) sen hem melodifestival, Måns, lasse och h.e.a.t var mina favoriter.

idag blir det, ja du vet inte än. ska kanske ner till östergötland ett tag, imorgon blir det film dag + natt med lea, kul ska de bli :D

bilder kanske kommer sen på snön,,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0