svättis, lets dance and melodifestivalen...

snart bär det av till friskis och svettis, idag ska jag testa på danspasset, hoppas de blir kul, de såg kul ut när jag och millan stod och kolla på dem som körde det förra veckan.

lets dance ikväll, hoppas kitty eller vad hon heter åker ut, hon ska bara ut så är det. morgan och laila i final, punkt!

fick reda på här om dagen att melodifestivalen går om stapeln i morgon hade ingen koll på det. men nu vet jag. inga speciellt bra som är med då förutom shirley clamp, henne diggar jag, det är melodifestival för mig!

men nu måste jag dra, kanske blir ett inlägg till sennare får se, en liten kommentar om lets dance kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0