vattenkran kontra disktrasa

Hej, vad händer??

idag har jag rensat min garderob, vart en ganska stor klädhög som hamna på golvet. men iallafall duktigt av mig tycker jag,,,

jag har även övningskört idag, det gick väldigt bra tycker jag, halt var det men jag e grym så de funka haha,.. allt gick bra utom när vi kom till rödljus, igen, motorstopp, gaaaw!! men men de kommer väl med tiden antar jag, eller hoppas jag!

ikväll då, då får vi fin besök, östanälv kommer hit, de ska bli mys, de var ett tag sen vi träffa familjen och det är alltid lika trevligt när de kommer över. och nu är de ju inte längre 2 utan 3, lilla rebecka finns ju oxå, en av de sötaste ungarna jag sett kan jag ju säga :D
vi kommer att käka fajitas och kolla på melodifestivalen, hoppas det är någon bra med ikväll... mys kommer de bli iallafall...

nu ska jag lägga klähögen i en påse och sen dricka lite pepsi soo talk 2 u läjter!

ps, om du är den som tog mina skor, så vill jag ha tillbaka dem nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0