choklad muffins

idag har varit en låång dag. Den började med att jag och klockan hade jumpa lektion som gick ganska bra tycker jag, sen vart det hem och sova lite, vart mer ligga i sängen och frysa, hade antagligen lite feber men men, sen vart det laga mat och jobba PA.
sen klockan 6 vart det föreläsning på brolyckan om parkinson, det var en bra föreläsning, lite annorlunda men annorlunda är bra!

sen åkte jag och handla med mamma, och när jag kom hem stallde jag mig och bakade choklad muffins, så jag hoppas dem blir riktigt goda. viktväktar muffins är det så klart, kanske dyker upp en bild sennare.

nu sitter jag här och kollar på tv och drygar, sen blir det sängen, förhoppningsviss kan jag sova inatt, hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0