en mystisk vatten flaska

nu är det lördag igen, och jag gör inget speciellt, jag chillar kan vi säga. så jag tänkte jag kunde bjuda på lite sköna bilder för er trogna läsare som jag, tesso och millan tog i går när vi var på friskis...









söta bilder ha?

igår då, ungefär 20 minuter efter vi tjejer hade gett gärnet på friskis så ringer sanne och frågar om vi ska dra till klaras, och hon e rikigt taggad, så självklart att vi hänger på, dock inte tesso som ville vara hemma och tråka men vi andra drog ut och hade en riktigt riktigt bra kväll!! jag är grymt nöjd att jag valde att dra ut.
så de va de jag ville säga  hej då <3


mina choklad muffins i ugnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0