a Friend like you

pust, nu har jag precis gjort klart mitt jumpapass som jag ska hålla för klassen i morgon, eller en del av passet. Det är nämligen så att jag och Emma E aka klockan ska ha en idrottslektion med klassen i morgon, och vi valde att ha ett såkallat jumpa pass alla friskis och svettis typ. Så jag ska ha första delen som består av 4 låtar och sedan är det ca 9 minuters styrka, dvs man arbetar muskler typ. sedan har emma 3 låtar och sedan är det vila och stretching. vi ska planera styrkegrejen och stretchingen lite mer i morgon biti.

imorgon förövrigt slutar jag 09.55, sköönt så det blir hem och jobba PA för min del och sen vid klockan 6 så är det studiebesök med MIBS på nån parkinson förbunds grej, som förhoppningsvis inte håller på hela kvällen.

Kollade på "made in Sweden" idag, de e ganska roligt att följa men för varje avsnitt som går blir jag mer och mer irreterad på Kim, antingen är han helt totalt korkad eller en egocentrisk diva eller nått, han förtjänar inte längre att få hjälp av A.L.A (andreas, Laila och anders). punkt slut!

Nu ropar min säng mitt namn väldigt högt så är väl bäst att göra den sällskap eftersom att jag ska gå upp tidigt i morgon. Det ända problemet är att jag är väldigt pigg, inte ett dugg trött med andra ord men nightinighti.




When I had no one to call
All the world had shut me down
I showed up at your door so blue
Thank God
I had a friend like you

Any times I've gone without a home
A meal
A pair of shoes
If you had three you'd give me two
There ain't no other friend like you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0