Mammut

hej ursäkta de va ett tag sen nu, jag måste bli grymt mycket bättre på det här. och kost grejen gick ju inte så vidare bra här men så alla vet det har gått bra för mig, jag rör massa på mig och jag går ner i vikt. bra nu har jag sagt det.

i torsdags köpte jag mig ett nytt singstar, det var boybands vs. girlbands, kände igen ganska många låtar på den så de fick bli den helt enkelt.

igår tränade jag, åkte hem duscha och sen åkte på bio med millan och sanne. vi valde att se Mammut vilket vi ångrar rejält nu för den var så grymt långtråkig och utan handling, det fanns ingenting med filmen som gjorde att den vart bra, ingen spänning, inget drama. Utan det var typ som att följa en tråkig familjs liv i 2 timmar, iofs så var ju hon en kirurg oooh mycket spännade, NOT och han var en otrogen datanörd. att få 70 miljoner att göra en film av så kan man nog göra nått så extremt mycket bättre film. mitt liv hade tillochmed varit roligare, mer spännade att göra en film av. så om ni inte har gjort misstaget att se Mammut så gör det inte! den va sääääämst! så låt er inte luras av aftonbladets resention, för att han/hon måste ju uppenbarligen inte sett filmen, eller så var hxn döv och blind.

iaf idag har jag städat mitt rum ordentligt, slängt ut julen (jag e lite seg jag vet) och gjort vår fint. ikväll ska vi äta tacos och kolla på körslaget antar jag, jag hatar körslaget men maten bjuds ju där framför tvn och man vill ju inte gå hungrig.

jag måste berätta för er att jag lyckades (alldeles själv!!!) att fixa msn :D så nu everybody så är jag upploggad eller vad man ska säga :D... men nu är problemet att min ipod har slutat att funka istället, men men man kan  ju inte ha tur med allt.

idag fick jag även mina nya hörlurar jag hade beställt från cd, de va rea 19 spänn kosta dem bara. sen har jag även köpt 2 nya filmer, The Hitcher och the Wrong Turn, 2 skräckisar alltså ;D.

vi har möblerat om i vrat vardagsrum, de vart inte prima men aja får väl duga, nu måste jag dra och kissa tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0