min trädlampa <3

Jag har nu testat om min lampa, som jag gjort alldeles själv i keramiken, funkar och det gjorde den!! den e jätte fin och speciell! kan man lugnt säga haha. Men jag tycker om den väldigt mycket och är riktigt nöjd med den. Och för att skryta lite jag fick MVG i kursen :D:D jag e grymt stolt hihi, hon tyckte mitt fat som jag gjorde var ett solklart MVG och trädet älska hon med, min mugg däremot var ett G men för att det andra var så bra så fick jag MVG :D

jag tog lite bilder på mitt lysande lamp träd
(tryck på bilden så blir den större)
   


Det ät lite svagare ljus högre upp på den, men de lyser mer där en vad det ser ut på bilden, det är bara lie mattare ljus eller vad man ska säga, men jag e grymt nöjd, va tycker ni??

Kanske kan ta kort på mitt fat och lägga upp det senare får se...

Idag ska jag åka och träna med Tesso, fortfarande Bas jumpa men hon har lovat mig medel nästa vecka nån gång. Imorgon blir det iallafall bas med Millan, tesso kunde inte då för hon ska plugga.  Så träning söndag måndag, torsdag söndag denna vecka?

Bror min ska till oasis konsert i Stockholm, tror jag den var, idag och sen om några dagar till deras konsert i Göteborg, hoppas den blir bra så han inte ångrar att han ska gå på båda xD

Igår sålde vi vårat fina matsalsbord på en timme med 6 stolar, vi fick 1000 kr för det, så nu har vi typ "tjänat" in fåtöljen vi köpte i fredags för 400. Jag var skeptiskt till den först men den var fin och vi fick med en fotpall till den oxå vilket var bra.

Nu ska jag avsluta det här inlägget och det gör jag med en bild på mammas och min varma brasa från tiveden :D (det är jag som har tagit bilden)


The piano keys are black and white,
But they sound like a million colours in your mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0