nån som vet hur man avinstallerar det nya skit msn och får tillbaka den gamla!?

jag blir galen, helt förbannad på datorn och msn, får ett mejl om att en ny bättre version har kommit av msn, men de låter ju najs, NEJ DE GÖR DET INTE DIN SKIT KORV! nu kan jag inte logga in på msn överhuvudtaget, kul, så inget mer msn för mig, *många svordomar* jag är så exxxtremt förbannad på mig själv och allt varför skulle jag installera skiten!?? nu går det inte att ta bort den nya och skaffa den gamla igen, F*N!! gaaaaww

iallafall sitter här och väntar på att det nya "the city" avsnittet ska dyka upp på mtvs sida, men de ska ju ta en himla tid så funderar på att gå och lägga mig efter jag har kollat klart på ett avsnitt av Laguna Beach.

jag är inte trött längre, låg typ och sov i soffan förut när CSI gick på tv, men pappa väckte mig hella tiden.
Jag är helt slut i mina ben efter tränings passet idag, jag tyckte faktiskt inte de va så jobbigt men mina knän är ju inte så härliga. Har nästan jämt ont i dem nu för tiden, särskillt när man ska böja massa på dem så mår de inte bra.

hade teater idag, de va grymt kul, har lääängtat och längtat efter teatern och nu är den äntligen här. I morgon är det oxå teater, då blir de kul då med tror jag. ska bara komma ihåg att ta på mig bra kläder att springa runt i.

för er som vill veta har jag samlat på mig minst 16 aktivitets points idag och samanlagt hat jag typ 39 points att utnyttja utöver mina 23, de känns ju fint :D

imorgon är det risgrynsgröt iskolan, I like, så jag ska åka in till skolan kl 12 och möta Isabelle för att äta mat, vi börjar nämligen inte fören klockan halv 1 i morgon då svenska lektionen typ är inställd. så imorgon har jag två lektioner, Psykosocialt arbete och teater fördjupning, ifall det inte var för teatern skulle jag nog sjukanmäla mig imorgon men vill ju äta gröt och gå på teater. måste oxå säga till matsalen att jag inte ska ha mat på torsdagar eftersom att jag slutar vid 10 i 12 och då kan jag lika bra äta hemma. ifall ni undrar varför jag måste säga till dem är för jag har special special kost och de e onödigt att de gör speciel mat för mig så kommer jag inte och äter den...

ja nu ska jag väl kolla om the city har kommit upp annars kryper jag till kojs GodNatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man ha 39 stycken? :O man får väl bara spara 12?

2009-01-14 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0