Jag har tagit Studenten!

det är sant! jag är nu officielt arbetslös! coolt, inte mer studerande status på mig inte.

tänkte ja kunde dela med mig av vad som skrevs i min mössa, de är ju lite mysigt.. så här kommer det

lycka till / melissa

din partybrutta lycka till / sofie

lycka till / sofia

grattis angelique / micke

kram och lycka till /karin

man kan inte tror att du är prästens dotter :) / linnea

lycka till / sara

grattis och lycka till / nati

"då blir det cola som vanligt" <3 / tesso

lycka till / klockan

anki <3 /carro

lycka till anki /nada

älskar dig ankislico! du är bäst puss isabelle/bello

lev livet, men inte för hårt. partypinglan // millis <3

aldrig tråkigt med dig! / emma D

anki lycka till med allt din lilla partybrutta / frida

många minnen anki <3 / linnea

lycka till puss / maria

lycka till /erica

såå de var det. hej då



kommer kanske mer bilder sen

ps ja har hittat ett jobb ja ska söka, mummmmms!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Grattis till studenten. :)

2009-06-06 @ 19:16:33
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0