när vi ändå har börjat kan jag ändå fortsätta

när hellokitty ändå var med i förra inlägget kan det ändå vara med i det här oxå. jag fick nämligen ett hellokitty halsband av min bror i studentpresent, så ja bjuder på en bild på den med,



igår var jag till torp för att vara barnvakt tillsammans med min kusin Urban till mitt kusinbarn Hjalmar (mickes barn), det gick förvånansvärt bra, ite problem när vi skulle äta annars var det hel lugnt :)

imorgon ska jag till tandläkarn för att kolla om jag har hål, och sen drar jag till Odensbacken, till Millan :) lycka! vi ska steka om det är fint väder... drar kanske iväg till Åhdal konserten på torp på kvällen med är inte säker än.

på torsdag så ska jag vara barnvakt till Hjalmar igen, hoppas bara det går lika bra som igår, bara det finns sandlåda tror jag det går bra :)

va händer i midsommar då? jag har ingen anning, vi får se... 

från iu torsdas till i söndags var jag hos Linnea och hade det skoj, vi spelade nintendo wii i mängder, vi sjöng, dansa, lta katt, pratade och skrattade, det var en underbar helg, det får vi göra om snart :) och snart blir det även till grönalund med linnea, lisa och cajsa, det ska bli kul att åka massa karuseller. jag har faktiskt inte varit på görnalund någon gång förut, min familj har varit lisebergare och det är inget fel på det, för jag älskar Liseberg :) men det är dags att testa på nått nytt haha, så insine kommer åkas om och om och om igen! hihi

nu ska jag åter gå till mina syslor, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0