förlåt

hej de va länge sen jag skrev nu...

nu sitter jag här och har ätit upp min solero exotisk (3 för 10kr på maxi) och den var jätte god, så nu har jag istället börja på en center (4 st 20kr på maxi) gott ikväll blir de melodifestival och cheez bollz och nu precis nu! hör jag hur ni tänker. bantar inte hon!? jo hon gör de, men idag är de melodifestival final och flickan vill fira de lite och ones in a bland så måste man få unna sig lite gott för att jag har varit så duktig de senaste veckorna.

praktiken går bra, fick mycket bra på nästan alla. jag har börjat på trafikskola (hjalmarsons jag rekomenderar dem starkt) jag gjorde 3 teorilektioner på 2 dagar i vanligafall gör man de på tre veckor, im good! :D jag ahr oxå varit ute och kört bil med pappa och jag har varit jätte duktig jag börjar äga på att köra bil nu!
jag hjälpte även frivilligt till på måbra mässan förra veckan, jag hjälpte viktväktarna alltså och då träffade jag Pablo roberto (stavning?)

så nu får jag äta massa gott och chilla!

puss och kram

(ps gjorde snyggaste parkeringen på maxi idag! STOLT!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0