Klassfest!!

nu e de dags, jag har gjort i ordning mig klart och nu väntar ja på att de ska bli dags att gå ut till bussen...

idag är det nämligen klassfest med min gamla klass alltså inte den jag går i nu :P utan den ja gick med i 9:an, de ska la blr roligt att träffa dem igen, alla kommer ju självklart inte va med men men deras förlust lixom men de ska bli kul att träffa dem som kommer :D

kanske blir utgång efteråt. till björnstugan antagligen... hoppas det men hoppas ändå inte eftersom jag börjar 07.50 i morgon bitti, men men jag har klarat sånt föut !!

sakanar min mobil, vet inte om jag har skrivit det men min mobil gick sönder i tisdags förra veckan så nu måste jag ha min gamla som jag tycker väldigt lite om, det är bara en stor klump tycker jag usch!!

nu bjusar ja på lite bilder jag tagit i dag när ja var uttråkad :P









jag gillar att ta kort på ögon, vet inte varför men ja tycker ögon är fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0