plugg

2 av 7 uppgifter klara, sköönt!

idag hade jag min projektarbets redovisning och det gick hur bra som helst, jag kan lugnt säga att det antagligen är den bästa reovisning jag någonsin har gjort, jag höll fokus, pratade inte för snabbt, kollade runt på alla när jag pratade och kunde det jag prata om, är det inte fantastiskt?

jag är sjukt nöjd och lättade över att nu är allt som har med projektarbete att göra över! allt är klart! det är värt att fira!

nu ska jag vila upp mig inför i morgon då jag troligtvist ska ha redovisning om mitt hälsoarbete i idrott och hälsa B, mitt hälsoarbete handlar om viktväktarna, ett ämne jag kan väldigt bra så de borde gå bra det med. imorgon blir det även 2 projektarbetsredovisningar från 4 väldigt bra kompisar till mig som har desutom väldigt intressanta ämnen, de ska bli kul. sen blir de nog hem åå sova... och nu sova!

jag älskar att sova!



jag sovandes och min älskade millan fotandes haha söt hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0